مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-19بين الملل

دعوت مصر از ترکیه برای شرکت در بزرگترین رویداد نظامی در قاهره


وزیر تولیدات نظامی مصر از شرکت های ترک، دعوت کرد در بزرگترین رویداد نظامی در این کشور مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری به نقل از المصری الیوم، محمد صلاح الدین مصطفی وزیر تولیدات نظامی مصر در جریان دیدار با صالح متلوشن کاردار ترکیه در قاهره، از این کشور دعوت کرد در بزرگترین رویداد نظامی در مصر مشارکت کند.

دو طرف در جریان دیدار مذکور، در خصوص بررسی چشم انداز همکاری های مشترک میان شرکت های فعال در زمینه تولیدات نظامی در ترکیه و مصر بحث و تبادل نظر کردند.

محمد صلاح تاکید کرد که وزارت تولیدات نظامی در مصر، به مسائل مربوط به صنایع و دخیل کردن تکنولوژی های روز دنیا در تولیدات کارخانه ها و گسترش دایره تولیدات نظامی و غیرنظامی برای رقابت در بازارهای بین المللی، توجه ویژه ای دارد.

وی از شرکت های صنایع نظامی ترکیه، دعوت کرد در نمایشگاه دفاعی EDEX-2023 که قرار است طی ماه دسامبر در قاهره برگزار شود، مشارکت کنند.

محمد صلاح تصریح کرد: حمایت از روابط صنعتی میان ترکیه و مصر، در شرایط کنونی ضرورت دارد چرا که این اقدام در نهایت به تقویت روابط اقتصادی می انجامد.

وزارت تولیدات نظامی، آماده ایجاد خطوط تولید جدید با همکاری طرف ترک است تا بدین وسیله راه برای ورود به بازارهای عربی و آفریقایی باز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مصر از ترکیه برای شرکت در بزرگترین رویداد نظامی در قاهره

دعوت مصر از ترکیه برای شرکت در بزرگترین رویداد نظامی در قاهره