مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-08سياسي

توزیع 25 هزار پرس غذا بین محرومان و ایتام همدان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در استان همدان گفت: در اجرای طرح اطعام غدیر بیش از 25 هزار پرس غذای گرم با مشارکت مردم نیکوکار در بین خانواده های زیر پوشش و ایتام استان همدان توزیع شد.

- محمدرسول شیخی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به راه اندازی آشپزخانه اطعام غدیر(ضیافت علوی) در شهرستان های تابعه استان اظهار کرد: در اجرای طرح اطعام غدیر بیش از 25 هزار پرس غذای گرم با مشارکت مردم نیکوکار در بین خانواده های زیر پوشش و ایتام در سطح استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ادامه طرح اطعام با عنوان اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت بیان کرد: این طرح با کمک خیرین، مراکز نیکوکاری و موسسه های خیریه انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان تصریح کرد: سال گذشته مبلغ جمع آوری شده برای نذر قربانی یک میلیارد و 572 میلیون تومان بود که امسال به 7 میلیارد و 233 میلیون تومان افزایش یافته که رشد قابل قبولی داشته است.

وی کمک جمع آوری شده سال قبل در زمینه اطعام مهدوی را 17 میلیارد و 435 میلیون تومان و در سال جاری 37 میلیارد و 880 میلیون تومان اعلام کرد.

شیخی زاده با بیان اینکه اعیاد فرصت مناسبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است گفت: خیرین می توانند با مشارکت در طرح اطعام غدیر با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 25 هزار پرس غذا بین محرومان و ایتام همدان

توزیع 25 هزار پرس غذا بین محرومان و ایتام همدان