مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-09اقتصادي

انصارالله یمن: تحریم تولیدات و کالاهای سوئدی وارد فاز اجرایی شد


جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که تحریم تولیدات و کالاهای سوئدی در پاسخ به اهانت های مکرر به مقدسات اسلامی، وارد فاز اجرایی شد.

- جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که تحریم تولیدات و کالاهای سوئدی در پاسخ به اهانت های مکرر به مقدسات اسلامی، وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی المسیره یمن، محمد المطهر، وزیر تجارت و صنعت دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله این کشور تاکید کرد: تصمیمی برای تحریم کالاها و تولیدات سوئدی در پاسخ به اهانت های مکرر به مقدسات اسلامی وارد فاز اجرایی شد و پس از ممنوعیت تولیدات سوئدی، اداره گمرک و اداره کل استاندارد مسؤول رسیدگی به اجرای این تصمیم هستند.

المطهر در ادامه اظهار کرد: این دو نهاد، برندها و نمایندگی های تجاری در لیست تحریم کالاهای سوئدی را تنظیم کرده و آن را در اختیار تمامی رسانه ها قرار دادند.

این لیست شامل 30 نمایندگی تجاری سوئدی و 100 برند تجاری است.

همچنین وزیر تجارت و صنعت یمن گفت: تحریم کالاها و تولیدات سوئد از گذشته بوده و جایگزین های تمامی کالاها و محصولات وجود دارد.

این واکنش ها در شرایطی انجام می شود که در آستانه عید قربان، یک فرد افراطی به نام سلوان مومیکا (37 ساله) در استکهلم، در نخستین روز تعطیلات عید قربان، یک نسخه از قرآن را در مسجد مرکزی این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن: تحریم تولیدات و کالاهای سوئدی وارد فاز اجرایی شد

انصارالله یمن: تحریم تولیدات و کالاهای سوئدی وارد فاز اجرایی شد