مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-28سياسي

طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت سفرهای جاده ای در البرز اجرا می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت مسافران برای سفرهای جاده ای بین شهری در استان البرز آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه و همزمان با سراسر کشور طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت مسافران برای سفرهای جاده ای بین شهری  در استان آغاز شده است، گفت: این طرح با هدف تشویق مسافران به انجام سفر های برنامه ریزی شده و ترویج فرهنگ آن در بین خدمات گیرندگان بخش حمل و نقل مسافری و خدمات رسانی بهتر به مردم برای انجام هرچه بهتر سفر های تابستانی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی شرکت‎های حمل و نقل مسافری موظفند حداقل 80 درصد ظرفیت سرویس های اتوبوسی خود را در مسیرهای برون استانی از طریق سایت ها و آپ های اینترنتی و موبایلی طرف قرارداد شرکت های حمل و نقل را به فروش برسانند، افزود: شرکت های حمل ونقل مسافر باید در بازه زمانی 15 روزه ارائه سرویس جهت پیش فروش بلیت در سامانه های اینترنتی را رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از نظارت هوشمند، مستمر و ویژه بازرسان و کارشناسان این اداره کل برسامانه های فروش بلیت اینترنتی خبرداد و گفت: عملکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت سفرهای جاده ای در البرز اجرا می شود

طرح ویژه نظارت بر فروش بلیت سفرهای جاده ای در البرز اجرا می شود