مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 19:102023-06-30سياسي

آخرین وضعیت وضعیت ساماندهی سواحل امین آباد و مروارید


نماینده عالی دولت در گیلان وضعیت ساماندهی سواحل در گیلان را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: طرح ساماندهی سواحل در ساحل امین آباد در حال اجرایی شدن بوده و در ساحل مروارید هم این امر به خوبی در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جریان سفر یک روزه به بخش خشکبیجار از توابع شهرستان رشت از نوار ساحلی امین آباد و مروارید رشت بازدید و آخرین وضعیت ساماندهی سواحل را مورد بررسی دقیق و میدانی قرار داد.

  نماینده عالی دولت در گیلان در این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح سالمسازی دریا منجر به کاهش تلفات ناشی از غرق شدن در سواحل می شود، اظهار کرد: در این استان 300 نقطه خطر آفرین شناسایی و کل سواحل گیلان 35 نقطه برای طرح ساماندهی مشخص شده که مسافران و گردشگران بومی و غیربومی می توانند از آن استفاده کنند.

  اسدالله عباسی وضعیت ساماندهی سواحل در گیلان را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: طرح ساماندهی سواحل در ساحل امین آباد در حال اجرایی شدن بوده و در ساحل مروارید هم این امر به خوبی در حال اجراست و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

  وی با تکلیف به تمامی فرمانداران در خصوص اجرای درست طرح سالمسازی دریا در گیلان بیان کرد: در این استان بیش از 300 کیلومتر نوار ساحلی وجود دارد لذا تمامی فرمانداران، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت وضعیت ساماندهی سواحل امین آباد و مروارید

آخرین وضعیت وضعیت ساماندهی سواحل امین آباد و مروارید