مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-04اقتصادي

جابجایی مسافر توسط ناوگان عمومی استان بوشهر 12 درصد کاهش یافت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون جابجایی مسافر توسط ناوگان عمومی این استان 12 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم اخترشناس صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و 200 هزار مسافر از شهرستان های استان به سایر نقاط کشور و یا داخل استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اضافه کرد: این تعداد مسافر به وسیله 590 دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی سفر کرده اند.

وی بیان داشت: طی این مدت 53 درصد مسافران با اتوبوس، 41 درصد با مینی بوس و 6 درصد با سواری کرایه عمومی جابجا شدند.

تعداد سفر 60 درصد افزایش یافت اخترشناس افزود: میزان جابجایی مسافران در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش و از نظر تعداد سفر 60 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه طی این مدت 41 درصد از سفرها درون استانی و 59 درصد سفرها برون استانی بوده است، ادامه داد: اصلی ترین مقاصد سفر بوشهری ها به فارس، تهران و خوزستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر یادآور شد: 38 شرکت مسافری، هزار و 730 راننده و 1140 دستگاه ناوگان مسافری در استان بوشهر مشغول خدمات رسانی به مسافران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی مسافر توسط ناوگان عمومی استان بوشهر 12 درصد کاهش یافت

جابجایی مسافر توسط ناوگان عمومی استان بوشهر 12 درصد کاهش یافت