مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-22سياسي

یکپارچگی و همدلی دستگاه های مجموعه شورای هماهنگی در خدمت به مردم لرستان تقویت شود


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مجموعه دستگاه های اجرایی شورای هماهنگی با همدلی، وحدت رویه و یکپارچگی در خدمات خود شرایط را برای مردم استان تسهیل کنند.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مجموعه دستگاه های اجرایی شورای هماهنگی با همدلی، وحدت رویه و یکپارچگی در خدمات خود شرایط را برای مردم استان تسهیل کنند.

سید فرهاد ناصری نیا امروز 31 تیرماه در جلسه شورای هماهنگی مدیران مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان که در محل اداره کل برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش تعاملی و همدلی این شورا، اظهار کرد: شورای هماهنگی با هدف ایجاد نگرش مشترک، وحدت رویه، تجمیع ظرفیت ها و توانمندی های وزارت در استان ها، برای افزایش توان دولت در امر خدمت رسانی و افزایش توان دستگاه ها در حل وفصل مسائل و مشکلات مردم در سطح استان از ده دستگاه تابعه وزارت کار تشکیل شده و تنوع گسترده ای از برنامه ها، فعالیت ها و خدمات را در استان فراهم می کند که باید برای خدمت به مردم تمام توان خود را بگذارد.

وی با بیان اینکه کار جهادی ، شبانه روزی و شفاف از وظایف اصلی همه ما است افزود: با توجه به مشکلات و رنج مردم استان بایستی با کار و تلاش خستگی ناپذیر برای مردم وقت گذاشت و کار مضاعف کنیم چراکه ما مدیون مردم هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچگی و همدلی دستگاه های مجموعه شورای هماهنگی در خدمت به مردم لرستان تقویت شود

یکپارچگی و همدلی دستگاه های مجموعه شورای هماهنگی در خدمت به مردم لرستان تقویت شود