مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-09اقتصادي

تشدید برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان


رییس کل دادگستری استان سمنان از تشدید برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان خبر داد و گفت: تغییر کاربری سبب نابودی اراضی کشاورزی و تولیدی استان می شود.

- محمد جعفر عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی و زراعی استان سمنان تشدید شده است، ابراز کرد: در کارگروهی با حضور مسئولان ذی ربط، تشدید برخوردها و نظارت ها، مصوب شده است.

وی از اعمال تبصره دو قانون 10 اراضی زراعی و باغی در استان سمنان خبر داد و افزود: اشخاصی که متصرف هستند یا قصد تصرف دارند، توصیه می کنیم که از دست کاری در اراضی کشاورزی پرهیز کنند.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه تصرف اراضی کشاورزی و تولیدی به صورت جدی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، ابراز کرد: تغییر کاربری اراضی به معنای تحت تأثیر قرار دادن تولید در استان است.

عبدالهی همچنین از برخورد با زمین خواران و کسانی که تغییر کاربری انجام می دهند خبر داد و تاکید کرد که این برخوردها بازدارنده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تبصره دو قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی می گوید: مأموران جهاد کشاورزی موظفند با حضور نماینده دادسرا و در نقاطی که دادسرا نباشد با حضور نماینده دادگاه محل ضمن تنظیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان

تشدید برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان