مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-22اجتماعي

جذب 400 دانشجو معلم در رشته بهداشت مدارس


مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز جذب 400 دانشجو معلم در رشته بهداشت مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اعظم گودرزی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در برنامه روزنه رادیو گفت وگو اظهار کرد: دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش با استناد به سند تحول بنیادین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت، اقدام به جذب و توانمندسازی نیرو کرده است.

  وی افزود: با توجه به شرایط زیست بوم جدید و اتفاقات حوزه سلامت دانش آموزان، رشته بهداشت مدارس را در سال تحصیلی گذشته برای اولین بار تعریف و 310 دانشجو معلم رشته بهداشت مدارس را جذب کردیم که از مهر سال گذشته به عنوان دانشجو معلم در حال تحصیل هستند و از 3 سال آینده هم وارد مدارس می شوند.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز جذب 400 دانشجو معلم در رشته بهداشت مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: افرادی که در کنکور سراسری شرکت می کنند در صورت تمایل می توانند رشته بهداشت مدارس را انتخاب کنند و از مهر آینده به عنوان دانشجو معلم رشته بهداشت مدارس شروع به تحصیل کنند تا در چهار سال آینده به عنوان مراقبان سلامت مدرسه در جهت ارتقای سلامت دانش آموزان خدمت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 400 دانشجو معلم در رشته بهداشت مدارس

جذب 400 دانشجو معلم در رشته بهداشت مدارس