مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:412023-07-02اقتصادي

اعمال بسته تشویقی 19 بندی در شهرداری مراغه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با شهرام مروتی شهردار مراغه دیدار و گفت وگو کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار از شهردار مراغه خواست تا در اجرای بسته تشویقی کالبدی 19 بندی مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری تسریع ایجاد شود و در اولویت فعالیت ها قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همچنین بر تسریع در بارگذاری و ثبت اطلاعات پروانه های صادره در محدوده های هدف در سامانه ستاد بازآفرینی شهری تاکید کرد.

اعمال بسته تشویقی 19 بندی در شهرداری مراغه شهرام مروتی شهردار مراغه در این دیدار با اشاره به این که مراغه بزرگترین شهر آذربایجان شرقی بعد از تبریز است، گفت: بر اساس آمار سرشماری سال 1395 این شهر 175 هزار نفر جمعیت دارد و طبق برآوردهای انجام شده در حال حاضر جمعیت شهر به 200 هزار نفر افزایش یافته است و به زودی به شهرهای بالای 200 هزار نفر خواهد رسید.

مساحت این شهر برابر 3 هزار هکتار است که از این میزان هزار و 800 هکتار آن را بافت شهری را تشکیل می دهد.

شهردار مراغه با بیان این که این شهر حدود 334 هکتار بافت ناکارآمد شهری دارد که حدود 220 هکتار بافت فرسوده میانی و حدود 150 هکتار نیز سکونتگاه غیررسمی است، تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری مراغه فعالیت خوبی در سکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال بسته تشویقی 19 بندی در شهرداری مراغه

اعمال بسته تشویقی 19 بندی در شهرداری مراغه