مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 00:152023-06-26فناوري

رونمایی از فاز دوم «یلو نام» در الکامپ 1402


فاز دوم سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال (Mobile ID) ایرانسل که با نام تجاری «یلو نام (Y’ello Name)» شناخته می شود، همزمان با نمایشگاه الکامپ به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این سامانه که فاز نخست آن، روز 24 خرداد 1399 طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل با حضور وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و اصحاب رسانه رونمایی شده بود، در فاز دوم، با ارائه سرویس امضای دیجیتال، امکان امضای آنلاین اسناد تجاری بین کسب وکارها را فراهم کرده است.

  با توسعه روزافزون استفاده از فناوری های دیجیتال و خدمات اینترنتی، مسأله ثبت نام کاربران در پلتفرم های مختلف دیجیتال برای انجام کارهای روزمره، امری ضروری است.

استاندارد موبایل آی دی که سامانه یلو نام بر اساس آن طراحی شده، یک استاندارد برتر در این زمینه است که بر خلاف استانداردهایی مانند موبایل کانکت، سرویس امضای دیجیتال را نیز قابل ارائه می کند.

  با استفاده سامانه از ایرانسل که با نام تجاری یلو نام عرضه شده است و فاز دوم آن امروز دوشنبه 5 تیرماه 1402 در نمایشگاه الکامپ به بهر برداری رسید، نیاز به طی فرایندهای جداگانه ثبت نام و احراز هویت (Authentication) در پلتفرم های مختلف و مراجعه حضوری برای احراز هویت برطرف می شود و ارائه دهندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از فاز دوم «یلو نام» در الکامپ 1402

رونمایی از فاز دوم «یلو نام» در الکامپ 1402