مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-13سياسي

مجلس دوازدهم باید انقلابی تر باشد


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: یازدهمین مجلس شورای اسلامی انقلابی است و ما می خواهیم مجلس دوازدهم انقلابی تر باشد، برای تحقق این رویکرد باید افرادی باانگیزه، - باایمان، باتجربه، خردمند و اهل فکر انتخاب شوند.

غلامعلی حدادعادل امروز پنجشنبه 22تیرماه در آیین اختتامیه اولین سلسله نشست های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر استان سمنان افزود: برخی افراد خود را انقلابی معرفی می کنند و در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ساز و کارهایی خواهیم گفت تا بر اساس آن ساز و کار افراد اصلح برای مجلس دوازدهم انتخاب شوند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مهندسی حل مسئله از ویژگی های بهارستانی ها در دوره دوازدهم باید باشد، اظهار کرد: ایران مشکل زیاد دارد، اما مسئله ندارد، معنای این عبارت این است که کشور گرفتاری دارد، اما مشکل از شکوه و گلایه به مسئله تبدیل نشده تا بتوان برای رفع آن راهکار ارائه داد.

حداد عادل اظهار کرد: مهندسی حل مساله یک ضرورت در جامعه امروز است و باید افرادی با این ویژگی به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دوازدهم باید انقلابی تر باشد

مجلس دوازدهم باید انقلابی تر باشد