مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-29ورزشي

آموزه های دینی سرلوحه فعالیت های ورزشی سپاه است


مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در خصوص تهذیب نفس و ورزش، گفت: آموزه های دینی سرلوحه همه فعالیت های ورزشی این معاونت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی حیدرپناه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه همه فعالیت های ورزشی در فرهنگ و سبک زندگی تأثیرگذار است تلاش داریم مباحث تربیتی و آموزه های دینی را نیز در کنار فعالیت های ورزشی در قالب های فرهنگی لحاظ کنیم.

وی توجه به سند اعتلای بسیج در خصوص ورزش در راستای ارتقای توانمندی و آمادگی جسمانی بسیجیان را از مهم ترین رویکردهای تربیت بدنی سپاه عاشورا عنوان و بیان کرد: در این راستا 68 گردان بیت المقدس و 19 گردان کوثر در سطح نواحی دوره های مختلف ورزشی، امدادی و … را فراگرفته اند.

حیدرپناه برگزاری جشنواره های ورزشی را از دیگر برنامه های تربیت بدنی سپاه عاشورا خواند و افزود: جشنواره صعود تخصصی کوهنوردی در این راستا در شهرستان ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شده که هفته آینده صعود تخصصی بانوان با حضور 30 نفر از برگزیدگان این صعودها به قله میشو برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری صعود تخصصی در بخش آقایان استان های شمالغرب به میزبانی آذربایجان شرقی را از اهم برنامه های تربیت بدنی سپاه استان نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزه های دینی سرلوحه فعالیت های ورزشی سپاه است

آموزه های دینی سرلوحه فعالیت های ورزشی سپاه است