مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-12اقتصادي

قطعی آب برنامه ریزی شده نداریم


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاصلاب کشور به بیان توضیحاتی درباره علت قطعی آب برخی شهرستان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، - کرمان و کرج در چند روز گذشته پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم امینی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در یک برنامه تلویزیونی درباره قطعی آب در برخی شهرستان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و کرج گفت: در خوزستان بخشی از محلات در حاشیه شهر اهواز و روستای ملاشیه که سالهاست قطعی آب دارند با مشکل مواجهه شده بودند، با اقداماتی که انجام دادیم مشکل کم آبی و یا بی آبی این روستا حل می شود و تاکنون تقریباً 70 درصد مشکل این روستا حل شده و تا هفته آینده کل مشکل آب ملاشیه حل می شود.

مشکل دیگر این است که 80 درصد از انشعابات حاشیه خوزستان هم غیرقانونی است ولی با این وجود آب این مناطق به صورت 24 ساعته وصل است.

قطعی آب سیستان و بلوچستان وی افزود: در سیستان و بلوچستان از آبان ماه سال گذشته یک برنامه منظم برای تأمین آب این استان داشته ایم، مردم سیستان و بلوچستان نگران آب خود برای بعد از اینکه چاه نیمه ها را از دست بدهیم نباشند و در این استان مشکلی برای تأمین آب نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب برنامه ریزی شده نداریم

قطعی آب برنامه ریزی شده نداریم