مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-05فرهنگي

همایش هنرمندان تئاتر اردبیل برگزار شد


همایش هنرمندان تئاتر و نمایش استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با جشن های دهه ولایت و امامت و در آستانه عید غدیر خم عصر چهارشنبه گردهمایی هنرمندان رشته تئاتر در قالب همایش هنرمندان این رشته در مجتمع فدک اردبیل برگزار تا مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در این رویداد شنونده مطالبات و درخواست های هنرمندان باشند.

در این همایش که همراه با گردهمایی هنرمندان، تقدیر از فعالان این رشته، کارگاه های گفت وگومحور تخصصی و نمایشنامه خوانی بود، سه نفر به نمایندگی از جامعه هنرهای نمایشی استان اردبیل خواسته ها و مطالبات فعالان این عرصه را مطرح کردند.

در این همایش مهمترین مطالبه و خواسته اهالی تئاتر رفع نگاه تبعیض آمیز مسئولان بین مرکز کشور و سایر استان ها، حمایت از ساخت سالن های تخصصی تئاتر در استان های محروم، حمایت از گروه های نمایشی برای حضور در جشنواره های سراسری و برون مرزی و برگزاری کلاس های تخصصی و آموزشی را خواستار شدند.

در این رویداد همچنین ضرورت حمایت مالی از گروه های تئاتر، برگزاری جشنواره ملی با محوریت تئاتر ترکی، پرهیز از رفتارهای سلیقه ای مسئولان و ایجاد یک پاتوق هنری برای اصحاب فرهنگ، هنر به ویژه هنرمندان عرصه نمایشی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش هنرمندان تئاتر اردبیل برگزار شد

همایش هنرمندان تئاتر اردبیل برگزار شد