مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-02فرهنگي

«مبارک» که نمی تواند از پیتزا و دانشگاه حرف بزند


زهرا امینی علویجه که با نمایش «بارگاه سلیم خان» در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک حضور دارد، می گوید: عروسک ها حرف های جدی را به روز می کنند و به مردم می گویند اما انواع دستگاه های مدرن، - زهرا امینی علویجه که با نمایش بارگاه سلیم خان در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک حضور دارد، می گوید: عروسک ها حرف های جدی را به روز می کنند و به مردم می گویند اما انواع دستگاه های مدرن، نسل امروز را درگیر خود کرده است و دیگر کسی به حرف عروسک ها گوش نمی دهد.

او که نویسندگی و کارگردانی نمایش خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان را بر عهده دارد، با همراهی گروه خمسه در دومین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک به اجرا پرداخت.

کارگردان نمایش بارگاه سلیم خان در گفت وگویی با ایسنا با بیان اینکه همچنان تلاش مان این است که خیمه شب بازی در هیاهوی زمانه گم نشود، درباره شکل گیری گروه خیمه شب بازی خمسه و همچنین قصه این نمایش توضیح داد: پدربزرگ فرزندانم شاگرد کاکامحمد از استادان قدیمی و بنام عرصه خیمه شب بازی بود.

او این مسیر را ادامه داد و بعد به فرزندان خود آموخته هایش را منتقل کرد و در حال حاضر نیز فرزندانم عهده دار این میراث هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مبارک» که نمی تواند از پیتزا و دانشگاه حرف بزند

«مبارک» که نمی تواند از پیتزا و دانشگاه حرف بزند