مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-14سياسي

سپاه هیچ هم و غمی جز خدمت به مردم ندارد


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سپاه هم و غمی جز خدمت به مردم ندارد،گفت: پس از رفع محرومیت ها روند توسعه را برای رسیدن به قله های معیشت ادامه می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی فدوی صبح جمعه در مراسم افتتاح آبرسانی به 110 روستای استان کرمان در روستای قنات ملک زادگاه سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: توان دریایی و موشکی سپاه برای خدمت رسانی به مردم است و سپاه هیچ هم و غمی جز خدمت به مردم ندارد.

وی تاکید کرد: همین که فردی شیر آب را باز کند و حلاوت شیرینی خدمت رسانی را می چشد یعنی هر لحظه، هر روز و هر ساعت به استطاعت و قوه خودمان اضافه می کنیم.

جانشین فرمانده سپاه گفت: یکی از کارهایی که حاج قاسم انجام داد و بر آن بسیار اعتقاد داشت، خدمت به مردم بود و کارهایی مانند آبرسانی و ساخت مسکن که در حال انجام است در سال 1402 با همت جهادی و انقلابی شدت می گیرد.

سردار فدوی گفت: همه مجموعه های سپاه از یکدیگر در خدمت رسانی سرعت می گیرند؛ تمامی رده های سپاه مشغول خدمت رسانی برای محرومیت زدایی هستند و امیدواریم در همه جای کشور و استان کرمان این روال برقرار شود تا آب شرب بهداشتی به مناطق برسد.

وی تاکید کرد: به زودی محرومیت ها از کشور رخت بر می بندد و روستایی نخواهیم داشت که آب شرب سالم و راه روستایی نداشته باشد؛ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه هیچ هم و غمی جز خدمت به مردم ندارد

سپاه هیچ هم و غمی جز خدمت به مردم ندارد