مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-01ورزشي

محکومان مهریه بالاترین آمار زندانیان مالی


محکومان مهریه بیشترین و بالاترین آمار زندانیان مالی و غیرعمد را در استان اردبیل تشکیل می دهند.

- کریم الله محبوبی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: جشن گلریزان به مناسبت هفته قوه قضاییه و در آستانه عید سعید قربان برگزار شد تا زمینه آزادی 23 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان اردبیل فراهم آید.

وی تصریح کرد: این جشن گلریزان سومین مرحله آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در استان است که با مشارکت ستاد دیه و هیئت ورزش زورخانه ای و پهلوانی استان اردبیل برگزار شد.

مدیر ستاد دیه استان اردبیل گفت: امیدواریم با برگزاری این رویداد زمینه آزادی 23 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان فراهم آید و در کنار آن تجلیل از خیرین و چهره های شاخص در جمع آوری کمک های مردمی را شاهد خواهیم بود.

محبوبی افزود: سرعین در سه ماهه امسال رتبه ممتاز را در استان در جمع آوری کمک های مردمی و برگزاری جشن های گلریزان داشته که در این مراسم از چهره های شاخص و خیرین این شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در پنج سال منتهی به سال 99 عملکرد ستاد دیه استان اردبیل در سطح کشور ممتاز و شاخص تشخیص داده شد و ما توانستیم در همه شاخص های ارزیابی رتبه اول را به دست آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومان مهریه بالاترین آمار زندانیان مالی

محکومان مهریه بالاترین آمار زندانیان مالی