مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-10اجتماعي

لزوم پوشش حداکثری دانش آموزان ابتدایی برای پیشگیری از ترک تحصیل


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح شهیدمحمودوند، گفت: اجرای موفق این طرح، زمینه انسداد مبادی بی سوادی در استان خوزستان را فراهم خواهد آورد و گامی مهم در راستای تحقق عدالت آموزشی است.

- سیده فرانک موسوی در ستاد استانی طرح ساماندهی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل که امروز (19 تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: حرکت در راستای کاهش بازماندگی از تحصیل اولویت آموزش و پرورش است و در این مسیر از همه ظرفیت ها استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اهداف اجرای طرح شهید محمودوند به عنوان اصلی ترین طرح دولت برای انسداد مبادی بی سوادی، ادامه داد: تحقق پوشش تحصیلی 100 درصدی دانش آموزان دوره ابتدایی، پیشگیری از بازماندگی از تحصیل در همه مناطق به ویژه مناطق محروم، روستایی و عشایری، برقراری عدالت آموزشی و رفع برخی از نیازمندی های دانش‎آموزان مناطق محروم از جمله اهداف اجرای این طرح است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: حضور به موقع همه کودکان واجد شرایط در کلاس اول ابتدایی، شناسایی، جذب، آموزش و نگهداشت کودکان لازم تعلیم دوره‎ ابتدایی (6 تا 11 سال)، شناسایی و جذب به موقع کودکان 6 ساله واجد شرایط ثبت نام در کلاس اول ابتدایی و جلوگیری از بازمانده از تحصیل جدید، تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پوشش حداکثری دانش آموزان ابتدایی برای پیشگیری از ترک تحصیل

لزوم پوشش حداکثری دانش آموزان ابتدایی برای پیشگیری از ترک تحصیل