مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:062023-07-22اجتماعي

این بیلبوردها به تهاجم عیان دشمن در زمینه «عفاف و حجاب» اشاره دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرداری مالک تمام بیلبوردها و تابلوها است، تمام تابلوها و بیلبورد های موجود در تمام شهرها و استان ها متعلق به شهرداری است شهرداری شخصا نمی تواند به صورت مستقیم بیلبوردها را به ارگان های دولتی یا مراکز خصوصی اجاره دهد؛ بنابراین با برگزاری مزایده برای تابلوها و بیلبوردهای شهر، آن را به بخش خصوصی و پیمانکار واگذار می کند، تا آن ها بتوانند بیلبوردها را اجاره دهند تا بدین طریق از آن درآمدی کسب کند.

شهرداری کرمانشاه در اقدامی تحسین برانگیز از این درآمد صرف نظر کرده و آن را در راستای جهادی تبیین؛ در اختیار شورای امر به معروف و نهی از منکر قرار داده است.

حجت الاسلام مصطفی اشک تلخ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت تولید محتوای در زمینه جهاد تبیین اشاره ای داشت و اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات جهاد تبیین مسئله عفاف و حجاب است.

وی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه با در اختیار گذاشتن بیلبوردها به شورای امر به معروف و نهی از منکر، از درآمد اقتصادی آن چشم پوشی کرده به طوریکه امسال بیشتر محتویات و بیلبوردهای عرشه پل ها و استندهای سطح شهر در راستای جهاد تبیین به مسائل مختلف فرهنگی از جمله حجاب اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بیلبوردها به تهاجم عیان دشمن در زمینه «عفاف و حجاب» اشاره دارد

این بیلبوردها به تهاجم عیان دشمن در زمینه «عفاف و حجاب» اشاره دارد