مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:002023-06-25حوادث

نگرانی پلیس کرمانشاه از وجود 3500 معتاد متجاهر در کرمانشاه


فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به وجود 250 هزار حاشیه نشین و 3500 معتاد متجاهر در استان، گفت: نبض اجتماعی کرمانشاه دچار اختلال شده و برای حل مشکل باید اقدام ویژه انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد که در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بدون تعارف باید گفت نبض اجتماعی استان خوب نمی زند و این خوب نزدن به معنای وجود مشکلاتی است که اگر به موقع رفع نشود خطرات و آسیب های بیشتری را متوجه همه ما خواهد کرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات اجتماعی که کرمانشاه درگیر آنها است، اعتیاد و مواد مخدر را از مهمترین آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: حضور 250 هزار نفر در مناطق حاشیه ای کرمانشاه و شناسایی سه هزار و 500 معتاد متجاهر زنگ خطرهایی است که مدت ها است به صدا درآمده و باید برای آن چاره اندیشی کنیم.

حاجیان تصریح کرد: موضوع نگران کننده در خصوص معتادان متجاهر، مشاهده آنها در روستاها بوده در حالی که طی سال های گذشته چنین افرادی تنها در شهرها آن هم شهرهای پرجمعیت مشاهده می شدند اما با کمال تأسف باید گفت پای این افراد امروز به روستاها نیز باز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی پلیس کرمانشاه از وجود 3500 معتاد متجاهر در کرمانشاه

نگرانی پلیس کرمانشاه از وجود 3500 معتاد متجاهر در کرمانشاه