مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-19اجتماعي

تردد وسائل نقلیه از مسیر دسته های عزاداری ممنوع است


مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شیوه نامه جدید ترافیکی ماه محرم را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به حضور گسترده عموم مردم در مراسم های مذهبی هیئت ها، حسینیه ها، مساجد و تکایا و برپایی تکیه های عزاداری و چادرهای توزیع نذری لازم است به منظور رعایت ایمنی و پیشگیری از هرگونه حادثه ترافیکی و حفظ نظم تردد در معابر موارد ذیل رعایت شود.

هنگام نصب داربست ها و ایجاد ایستگاه های صلواتی در محل مناسب به گونه ای اقدام شود که با کمترین اشغال سطح پیاده راه ها و سواره روها، مشکلات ترافیکی برای تردد عابران (عزاداران) و وسایل نقلیه عبوری ایجاد نشود.

برای جانمایی ایستگاه های صلواتی دقت لازم انجام گیرد تا هرگونه احتمال ایجاد ترافیک یا احتمال برخورد وسایل نقلیه وجود نداشته باشد همچنین از نصب هرگونه بنر، پارچه نوشته و مشابه آنکه موجب پوشش تابلوها، چراغ ها و دیگر علائم راهنمایی و رانندگی می شود جدا خودداری شود.

در اطلاعیه مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح شده است: با بکارگیری نیروهای داوطلب مردمی همیار پلیس مجهز به جلیقه و علائم شب نما در قسمت جلو و انتهای کاروان های عزاداری علاوه بر ایجاد ایمنی بیشتر عزاداران، نسبت به جلوگیری از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد وسائل نقلیه از مسیر دسته های عزاداری ممنوع است

تردد وسائل نقلیه از مسیر دسته های عزاداری ممنوع است