مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-05اجتماعي

آزاد راه پل زال - چیلات به نجف اشرف متصل می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: آزادراه مسیر پل زال - چیلات تا نجف اشرف در خاک عراق امتداد خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از ایلام،  سعید هژبری ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی مدیران حوزه عمرانی استان با مشاور مطالعه آزادراه پل زال - مورموری- دهلران- چیلات - نجف اشرف گفت: این آزادراه از پل زال در استان لرستان آغاز و پس از عبور از آبدانان - مورموری و دهلران به مرز چیلات به طول 126 کیلومتر می رسد که به شکل آزادراه اجرا و پس از ورود به کشور عراق به بزرگراه بصره - نجف متصل خواهد شد.

 وی افزود: هدف از اجرای این پروژه اتصال شبکه آزادراه های کشور به شبکه حمل و نقل کشور عراق و شهر نجف است و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط باید استعلام های مشاور این پروژه مهم و اثرگذار را در موعد مقرر پاسخ دهند تا در آینده شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، کاهش مصرف سوخت، تصادفات و تلفات رانندگی را از مزایای ایجاد راه های استاندارد عنوان کرد و یادآور شد: تلاش های مطلوبی برای دسترسی استان به مرکز کشور انجام گرفته که یک نمونه از آن قرار گرفتن استان در مسیر آزادراه پل زال – چیلات است.

هژبری در مورد زیرساخت های مواصلاتی اربعین هم توضیح داد: تا پیش از اربعین امسال تونل های شماره 1 و 2 محور ایلام - مهران، زیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد راه پل زال - چیلات به نجف اشرف متصل می شود

آزاد راه پل زال - چیلات به نجف اشرف متصل می شود