مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-01بين الملل

قرارگیری ایران پس از ترکیه از نظر تعداد نشریات دارای ضریب تاثیر


بر اساس آخرین گزارش استنادی نشریات (JCR)؛ ایران از نظر تعداد نشریه های دارای ضریب تاثیر در WOS پس از ترکیه جایگاه دوم را در میان کشورهای منطقه دارد و از نظر میانگین ضریب تاثیر نشریه ها، - بر اساس آخرین گزارش استنادی نشریات (JCR)؛ ایران از نظر تعداد نشریه های دارای ضریب تاثیر در WOS پس از ترکیه جایگاه دوم را در میان کشورهای منطقه دارد و از نظر میانگین ضریب تاثیر نشریه ها، ایران در جایگاه پنجم منطقه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مؤسسه کلاریویت آنالیتیکس در روزهای اخیر ویرایش 2022 گزارش استنادی نشریات (JCR) را منتشر کرده است.

گزارش استنادی نشریات به صورت سالیانه منتشر می شود و به جامعه تحقیقاتی این امکان را می دهد تا مجلات دانشگاهی دارای کیفیت بالا را شناسایی کنند.

همچنین ناشران دانشگاهی در سراسر جهان نیز از این گزارش ها استفاده می کنند تا تاثیر علمی مجلاتشان را نسبت به رشته خود متوجه شوند و از این طریق مجله خود را به جامعه تحقیقاتی معرفی کنند.

در آخرین گزارش استنادی نشریات، کلاریویت آنالیتیکس بیش از 21 هزار و 500 مجله با کیفیت بالا از بیش از 250 رشته علمی و تحقیقاتی را از 112 کشور شناسایی کرده است و تنها مجلاتی در این فهرست انتخاب شده اند که استانداردهای کیفی دقیق را رعایت کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری ایران پس از ترکیه از نظر تعداد نشریات دارای ضریب تاثیر

قرارگیری ایران پس از ترکیه از نظر تعداد نشریات دارای ضریب تاثیر