مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-13اقتصادي

اجرایی شدن پروژه روکش آسفالت محور سامن به هریرز بعد از وقفه 12 ساله


پروژه روکش آسفالت محور سامن به هریرز پس از وقفه 12 ساله به طول 6 کیلومتر و با اعتبار 10 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال اجراست و ظرف پنج روز آینده به اتمام می رسد.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: پروژه روکش آسفالت محور سامن به هریرز پس از وقفه 12 ساله به طول 6 کیلومتر و با اعتبار 10 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال اجراست و ظرف پنج روز آینده به اتمام می رسد.

سلمان اسماعیلی پنجشنبه 22 تیرماه در بازدید از پروژه روکش آسفالت محور سامن به روستای هریرز و پریان، افزود: این پروژه یکی از خواسته های مهم مادر شهید علی غیاثوند بود که به حقیقت پیوست و اجرا شد.

اسماعیلی این پروژه را به خانواده سه شهید روستای هَریرَز به ویژه مادر شهید سرافراز علی غیاثوند تقدیم کرد که مورد توجه و درخواست جدی این مادر شهید بود.

وی با بیان اینکه 25 کیلومتر روکش آسفالت و ایمن سازی در حوزه راه های روستایی توسط مجموعه راهداری این شهرستان با اعتبار 100 میلیارد تومان در دست اجراست، مطرح کرد: در مجموع امسال 45 کیلومتر روکش آسفالت در راه های اصلی این شهرستان در کنار دیگر اقدامات همچون ایمن سازی، نصب نیوجرسی و ایجاد برخی پروژه ایجاد پل ها اجرا شد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه با انجام این اقدامات شاهد ارتقاء قابل قبول در حوزه راه های فرعی و اصلی شهرستان ملایر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن پروژه روکش آسفالت محور سامن به هریرز بعد از وقفه 12 ساله

اجرایی شدن پروژه روکش آسفالت محور سامن به هریرز بعد از وقفه 12 ساله