مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-04اقتصادي

2 هزار پرونده در شعب تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در سه ماهه ابتدای امسال بیش از 2 هزار پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان اردبیل رسیدگی شده است.

- علی رحیمی آذر در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این پرونده ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت، دارو و درمان بوده که همکاران ما در کمترین زمان به این پرونده های ورودی رسیدگی کرده اند.

وی تصریح کرد: بعد از رسیدگی برای قاچاقچیان و متخلفان بیش از 483 میلیارد ریال احکام جزای نقدی صادر شده تا محکومان نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: از این تعداد پرونده 2 هزار و 302 فقره آن در حوزه کالا و خدمات، 370 فقره در مورد قاچاق کالا و ارز و 196 فقره پرونده نیز مربوط به بخش بهداشت و درمان بوده است.

رحیمی آذر افزود: شعب تعزیرات حکومتی استان از ابتدای امسال در کنار رسیدگی به 2 هزار و 832 فقره پرونده تلاش کردند تا اقدامات بازدارنده ای را نیز به تناسب این پرونده ها انجام دهند.

وی مهمترین پرونده های رسیدگی شده را مربوط به گران فروشی، تخلف عرضه خارج از شبکه و ورود اجناس تقلبی به بازار عنوان کرد و ادامه داد: بیش از 737 فقره از این پرونده ها مربوط به گران فروشی بوده که ارزش این پرونده ها سه میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار پرونده در شعب تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد

2 هزار پرونده در شعب تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد