مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-21سياسي

دشمنان برای خاموش کردن نور قرآن تلاش می کنند


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان برای خاموش کردن نور قرآن تلاش می کنند،گفت:این اقدام مذبوحانه نشان دهنده استیصال دشمن در برابر روند رو به رشد اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: عزاداری برای امام حسین (ع) و شهدای قیام کربلا و حضور پرشور جوانان و نوجوانان در هیئت ها نوعی سرمایه گذاری و نقشه های شوم دشمنان را بر باد می دهد.

وی عنوان کرد: به فرموده امام معصوم علاقه و حب امام حسین (ع) یکی از نشانه های شیعه بودن است و والدین باید در مراسم های عزای سالار شهیدان با فرزندان خود حضور یابند تا حسینی بزرگ شوند.

امام جمعه ایلام گفت: فلسفه و هدف اصلی قیام ایشان اشاعه فرایض امر به معروف و نهی از منکر بود و شهدای کربلا در واقع شهید امر به معروف و نهی از منکر هستند و نباید قیام عاشورا را فقط به یک واقعه دینی تعدیل کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: اکنون نیز احیا و اهتمام به فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث کم شدن منکرات و ناهنجاری ها می شود و رذائل کاهش پیدا می کند.

وی به برگزاری اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی اشاره کرد و یادآور شد: این همایش بین المللی در اقصی نقاط جهان برگزار می شود و این امر بیانگر رویش سربازان کوچک امام زمان (عج) است و مادران با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان برای خاموش کردن نور قرآن تلاش می کنند

دشمنان برای خاموش کردن نور قرآن تلاش می کنند