مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 23:352023-06-26سياسي

فعالیت انجمن های هنری ایلام منوط به برگزاری انتخابات این صنف است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ادامه فعالیت انجمن های هنری استان منوط به برگزاری انتخابات و ثبت این انجمن ها به عنوان مؤسسات حقوقی است.

- علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: باتوجه به اینکه ادامه فعالیت انجمن های هنری منوط به برگزاری انتخابات و ثبت انجمن های هنری به عنوان مؤسسات حقوقی است، باید تا شهریور ماه سال جاری نسبت به برگزاری انتخابات انجمن های هنری اقدام شود.

وی با تاکید بر استعداد و ظرفیت آموزشگاه های آزاد هنری استان، افزود: اعطای تسهیلات به آموزشگاه های هنری در استان در قالب تبصره 16 و 18 نیز در حال پیگیری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: در استان ایلام 13 آموزشگاه تجسمی، 15 آموزشگاه موسیقی، یک آموزشگاه مد و لباس، یک آموزشگاه هنر های سنتی و یک آموزشگاه سینمایی مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: آموزشگاه های آزاد هنری در بستر آموزش های مختلف کاشف استعدادهای نوظهور هستند و برای مطلوبیت بیشتر در عملکردها، مشکلات این آموزشگاه ها بررسی و احصا شده است.

هوشمند اضافه کرد: با توجه توانمندی های آموزشگاه های آزاد هنری، در حوزه های مختلف مثل آسیب های اجتماعی، برپایی جشنواره ها و نمایشگاه های هنری از ظرفیت های این انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت انجمن های هنری ایلام منوط به برگزاری انتخابات این صنف است

فعالیت انجمن های هنری ایلام منوط به برگزاری انتخابات این صنف است