مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-20اجتماعي

افزایش 2 تا 3 درجه ای دما تا آخر هفته آینده در اصفهان تداوم دارد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: الگوی گرم تابستانی تا اواخر هفته آینده همراه با افزایش 2 تا 3 درجه ای دما در سطح استان اصفهان تداوم دارد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: الگوی گرم تابستانی تا اواخر هفته آینده همراه با افزایش 2 تا 3 درجه ای دما در سطح استان اصفهان تداوم دارد.

وی با اشاره به افزایش دما در استان به ویژه در مناطق شرق و شمال افزود: وزش تندبادهای تابستانی از سمت شرق منجر به خیزش کانون های فرسایش بادی از جنوب سمنان، کویر ریگ جن و شرق اردستان می شود.

شیشه فروش بیان کرد: کاهش کیفیت هوا و میدان دید، افزایش شاخص آلودگی هوا، وقوع تندباد و گرد و خاک در محورهای مواصلاتی هم مرز استان اصفهان سمنان، قم، یزد و خراسان جنوبی از اثرات  نفود سامانه گرد و خاک است.

افزایش شدید دما در شهرهای شمالی و شرقی اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: بیشترین دما در شهرستان های اردستان، خوروبیابانک، نایین، کاشان و آران و بیدگل، بادرود، مهاباد، زواره، جندق و انارک پیش بینی می شود.

وی  تصریح کرد: اثرات گرد و غبار ناشی از خیزش کانون های بحرانی خارج استان و نیز کانون های شرق استان به وسعت 300 هزار هکتار و نیز 50 هزار هکتار کانون گرد و خاک تالاب گاوخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 تا 3 درجه ای دما تا آخر هفته آینده در اصفهان تداوم دارد

افزایش 2 تا 3 درجه ای دما تا آخر هفته آینده در اصفهان تداوم دارد