مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-08اجتماعي

واکسینه شدن بیش از دو میلیون رأس دام اهلی در لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: بیش از دو میلیون رأس دام اهلی در مقابل طاعون نشخوارکنندگان کوچک (ppr) در این استان واکسینه شدند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: بیش از دو میلیون رأس دام اهلی در مقابل طاعون نشخوارکنندگان کوچک (ppr) در این استان واکسینه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سالاروند 17 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به مکاتبات انجام شده با اداره کل دامپزشکی استان در خصوص واکسیناسیون دام های اهلی در سال جاری با اولویت دام های داخل و حاشیه مناطق تحت مدیریت استان دو میلیون و 263 هزار و 775 رأس دام اهلی نسبت بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک (ppr) واکسینه شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر واکسیناسیون دام های اهلی که در مناطق موجود هستند اقداماتی از قبیل جلوگیری از ورود دام های اهلی به ارتفاعات و زون های امن مناطق حفاظت شده استان به منظور انجام اصولی حفاظت از حیات وحش در مقابل بیماری های مشترک دام های اهلی و حیات وحش انجام شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خاطرنشان کرد: وجود آبشخورها در مناطق یکی از راه های تماس دام های اهلی با حیات وحش مناطق است که در این مورد نیز اقدامات مؤثری در جهت جلوگیری از ورود دام های اهلی به آبشخورهای حیات وحش و همچنین ضدعفونی آن ها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن بیش از دو میلیون رأس دام اهلی در لرستان

واکسینه شدن بیش از دو میلیون رأس دام اهلی در لرستان