مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:002023-06-26اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی از معاونت امور تولیدات دامی بازدید کرد


وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با معاونت امور تولیدات دامی بر حفاظت از ذخایر ژنتیکی بومی دام و طیور به عنوان یک فعالیت پایه در کنار توجه به نژادهای باکیفیت دنیا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید بر لزوم حضور پررنگ تشکل ها در زنجیره تأمین، توزیع و ارزش بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: واگذاری تصدی گری و نیز حمایت های لازم از تشکل ها با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی ادامه داد: دستگاه های داخلی وزارت جهاد کشاورزی باید در تعامل با یکدیگر پیش بروند و با هماهنگی و وحدت رویه، چالش های بخش کشاورزی را مرتفع و راندمان تولید را افزایش دهند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: حرکت رو به جلو مسیر اصلی ماست و وقت، فکر و انرژی خودمان را باید به برنامه ریزی، سازماندهی، تحول و تولید در بخش کشاورزی معطوف کنیم.

وی رشد تولید در بخش کشاورزی را متضمن کشاورزی دانش بنیان، افزایش بهره وری با تاکید بر تولید داخل و حمایت از تولید کننده عنوان کرد و گفت: اگر مشکلات و محدودیت های تولید را رفع نکنیم وابسته خواهیم بود و به طور قطع برای تأمین کالا برای سفره مردم به مشکل بر خواهیم خورد.

نیکبخت بر همکاری مشترک بخش های تخصصی و سازمان تات با بخش اجرا تاکید و خاطرنشان کرد: تا کار به صورت عملی انجام نشود، افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی از معاونت امور تولیدات دامی بازدید کرد

وزیر جهاد کشاورزی از معاونت امور تولیدات دامی بازدید کرد