مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-01اقتصادي

استان سمنان؛ پیشگام در رشد تولید


استان سمنان بی تردید یکی از استان های پیشگام در رشد تولید، راه اندازی واحدهای راکد صنعتی و معدنی و کمک به بهبود اوضاع اقتصادی ایران اسلامی در میان استان های کشور است و این تلاش ها همچنان باقوت ادامه دارد.

- خبرگزاری فارس- سمنان: نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام مهار تورم و رشد تولید ، سرآغاز خوبی برای شتاب بخشی به تلاش ها در این حوزه بود؛ فعالیت هایی که از ماه ها قبل از سال جاری با سرکشی از واحدهای تولیدی و راه اندازی صنایع راکد و تعطیل، اثرات خود را در جامعه نشان داده بود.

مسؤولان استان سمنان امیدوارند با وجود زیرساخت های موجود سرمایه گذاری نظیر واحدهای تولیدی و صنعتی، شهرک ها و نواحی صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی، معادن و صنایع معدنی در مسیر تحقق شعار سال با اولویت احیای واحدهای راکد، افزایش ظرفیت و تولید در واحدهای تولیدی و تثبیت و رشد اشتغال در استان گام های خوبی برداشته شود و تاکنون این هدف متعالی با قوت پیگیری شده است.

استان سمنان در بحث تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید، ظرفیت های مطلوبی دارد که باید به صورت ویژه در این خصوص گام برداشته شود و همه باید کمک کنند تا تولید در این استان بیش از گذشته رونق گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان؛ پیشگام در رشد تولید

استان سمنان؛ پیشگام در رشد تولید