مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12اقتصادي

استمرار بازرسی دستگاه های متولی از بازار رشت/توزیع روزانه 117 تن مرغ


سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم جدیت و استمرار بازرسی و نظارت دستگاه های متولی از سطح بازار، گفت: با برنامه ریزی، انسجام و تعامل به گونه ای عمل شود که زنجیره تولید و توزیع در رصد کامل نظارتی قرار گیرد تا مرغ در یک شرایط سالم و مناسب به دست مصرف کننده برسد.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم جدیت و استمرار بازرسی و نظارت دستگاه های متولی از سطح بازار، گفت: با برنامه ریزی، انسجام و تعامل به گونه ای عمل شود که زنجیره تولید و توزیع در رصد کامل نظارتی قرار گیرد تا مرغ در یک شرایط سالم و مناسب به دست مصرف کننده برسد.

کیا عاشوری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان که با حضور روسا و نمایندگان ادارات مسئول در فرمانداری رشت برگزار شد، با اشاره به تأکید دولت مبنی بر در میان گذاردن صادقانه مسائل با مردم و تلاش در به حداقل رساندن آسیب ها، اظهار کرد: رهاشدگی بازار به خصوص در زمینه عرضه اقلام اساسی به هیچ روی پذیرفته نیست و در راستای سیاست های ابلاغی دولت با هرگونه افزایش خودسرانه و خارج از برنامه قیمت ها و اخلال در توزیع عادلانه اقلام به طور جدی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به تکلیف 98 تنی توزیع روزانه مرغ در سطح شهرستان رشت، افزود: برای ساماندهی و نظم بخشی به بازار، مازاد بر تکلیف قانونی، روزانه 117 تن مرغ در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار بازرسی دستگاه های متولی از بازار رشت/توزیع روزانه 117 تن مرغ

استمرار بازرسی دستگاه های متولی از بازار رشت/توزیع روزانه 117 تن مرغ