مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-25فرهنگي

چند تغییر در آثار بخش کودک جشنواره نمایش عروسکی


فهرست نمایش های بخش کودک و نوجوان نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، در حالی اعلام شد که نسبت به فهرست سال گذشته تغییراتی در آن دیده می شود.

- فهرست نمایش های بخش کودک و نوجوان نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، در حالی اعلام شد که نسبت به فهرست سال گذشته تغییراتی در آن دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد هنری در بخش کودک و نوجوان خود، میزبان 14 اثر نمایشی است.

این در حالی است که مهر ماه سال گذشته که قرار بود، نوزدهمین دوره جشنواره برگزار شود، اسامی 18 نمایش برای شرکت در این بخش اعلام شد اما با اتفاقات پارسال که منجر به تغییر تاریخ برگزاری این دوره از جشنواره شد، در حال حاضر 14 نمایش در بخش کودک و نوجوان روی صحنه خواهند رفت.

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره، فهرست نمایش های حاضر در بخش مخاطب کودک، نوجوان و خانواده نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به شرح زیر است: 12دقیقه به کارگردانی حسین قاسمی هنر / تهران پدر چوب به کارگردانی مجید کیمیایی پور / اصفهان تاریکی به کارگردانی غزاله عبادی / تهران چهچه چهچه چهل گیس به کارگردانی نسیم شیرزادی / شیراز دختر کفش عروسکی به کارگردانی امیر افسر شیبانی / تهران دختر کوچولو به کارگردانی طیبه انجدانی / تهران دنیای صد رنگ به کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند تغییر در آثار بخش کودک جشنواره نمایش عروسکی

چند تغییر در آثار بخش کودک جشنواره نمایش عروسکی