مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-16اقتصادي

بسته های رسانه ای جهت فرهنگ سازی برای دوری از مصرف گرایی تهیه شود


بسته های رسانه ای جهت فرهنگ سازی در جامعه برای بهبود وضعیت مصرف و دوری از مصرف گرایی تهیه شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: بسته های رسانه ای جهت فرهنگ سازی در جامعه برای بهبود وضعیت مصرف و دوری از مصرف گرایی تهیه شود.

محمدصادق معتمدیان امروز 25 تیرماه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به ریل گذاری های انجام شده جهت کنترل تورم در آذربایجان غربی، افزود: تدابیر لازم برای جذب حداکثری منابع توسط بانک ها و مصرف این منابع در بخش های مولد اندیشیده شود.

وی همچنین با تاکید بر شناسایی عوامل تاثیرگذار بر میزان تورم آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: راهکارهای کنترل و کاهش تورم در سطح استان در یک برنامه جامع تدوین شود.

استاندار آذربایجان غربی بر اصلاح ناکارآمدی های شبکه توزیع کالاهای مصرفی در استان نیز تاکید کرد و افزود: با مدیریت و ساماندهی حوزه حمل و نقل آذربایجان غربی، شاهد کاهش قیمت تمام شده کالاهای مصرفی به نفع مصرف کننده خواهیم بود.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت نظارت مستمر بر روند اشتغالزایی در دستگاه های اجرایی استان، تصریح کرد: گزارش های آماری اشتغالزایی که توسط دستگاههای مختلف ارائه می شود، راستی آزمایی شده و با مجموعه هایی که به تعهدات خود در حوزه اشتغال عمل نکرده باشند، برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های رسانه ای جهت فرهنگ سازی برای دوری از مصرف گرایی تهیه شود

بسته های رسانه ای جهت فرهنگ سازی برای دوری از مصرف گرایی تهیه شود