مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-29اجتماعي

آمادگی صدور ویزا در مرز خسروی برای زائران اربعین وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان رییس پلیس کرمانشاه در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید بهترین خدمات را به زوار اربعین ارائه دهیم، گفت: آمادگی صدور ویزا در مرز خسروی برای زائرین اربعین وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان رییس پلیس کرمانشاه در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به زائران اربعین توفیق و افتخار بزرگی است که نصیب کارگزاران نظام و مسئولان کشور از جمله استان های مرزی شده و باید آن را قدر بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای موضوع اربعین باید شبانه روز پای کار باشند، گفت: همه باید به وظایف خود در قبال زوار حسینی (ع) عمل کنند تا این مراسم به بهترین شکل برگزار و زائران با فراغ بال به این سفر معنوی اعزام و به سلامت نیز بازگردند.

 حاجیان از پلیس به عنوان مرکز خدمات رسانی به زائران اربعین یاد و با بیان اینکه دیگر دستگاه های متولی و خدمات رسان باید با انتظامی استان هماهنگ و هر زمانی که لازم شد پای کار باشند و زیرساخت های لازم را برای خدمات دهی به زوار فراهم کنند، تاکید کرد: پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صدور ویزا در مرز خسروی برای زائران اربعین وجود دارد

آمادگی صدور ویزا در مرز خسروی برای زائران اربعین وجود دارد