مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-16سياسي

طلایی نیک: توافق همکاری بین وزارت دفاع و جهاد کشاورزی در 40 حوزه


معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: در آینده نزدیک همکاری بین وزارت دفاع و جهاد کشاورزی در 40 حوزه توافق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، سردار رضا طلایی نیک صبح امروز در جلسه کشت فراسرزمینی و رسیدگی به مشکلات شهرستان بهار اظهار کرد: در راستای توسعه شهرستان و رونق حوزه های تولید و اقتصاد تلاش های خوبی صورت گرفته و شهرستان بهار می تواند به عنوان منطقه پایلوت، مبنای استانی و کشوری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: قدمت منطقه در حوزه کشاورزی و وجود کشاورزان توانمند و حضور در تشکل های حرفه ای و مجامع بین المللی، به عنوان پتانسیلی بزرگ برای شهرستان بهار محسوب می شود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: توانایی و استعداد منابع انسانی حوزه کشاورزی و محدودیت آب و زمین در استان باعث شده کشاورزان شهرستان به فکر کاشت محصول در خارج از استان و حتی خارج از کشور بیفتند.

وی با تاکید بر فرآوری محصولات کشاورزی و جلوگیری از خام فروشی با هدف رونق اقتصاد به ظرفیت زنجیره فروشگاهی برای عرضه محصولات پرداخت و گفت: علیرغم ثبت لالجین به عنوان شهر جهانی سفال، از قابلیت آن استفاده نشده که زنجیره فروشگاهی می تواند سفال و صنایع دستی لالجین در مصارف خانگی و ظروف و دکوری، را تحت پوشش قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلایی نیک: توافق همکاری بین وزارت دفاع و جهاد کشاورزی در 40 حوزه

طلایی نیک: توافق همکاری بین وزارت دفاع و جهاد کشاورزی در 40 حوزه