مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-02سياسي

نمازی: رییس جبهه اصلاحات نمی تواند نظرش را بر دیگران تحمیل کند


تصمیماتی که از جبهه اصلاحات بیرون می آید برآیند گفت وگوها، مشورت ها و تبادل نظرهای همه اعضای جبهه اصلاحات است و اصطلاحاً یک نفر نمی تواند نظرش را به عنوان رییس جبهه بر دیگران تحمیل کند.

- علی محمد نمازی نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در رابطه با انتخاب آذر منصوری به عنوان رییس جدید جبهه اصلاحات و مباحثی که مبنی بر تغییر رویکرد این جبهه برای تحریم در انتخابات مطرح می شود، گفت: خروجی تصمیماتی که از جبهه اصلاحات بیرون می آید برآیند گفت وگوها، مشورت ها و تبادل نظرهای همه اعضای جبهه اصلاحات است و یک نفر نمی تواند نظرش را به عنوان رییس جبهه بر دیگران تحمیل کند.

وی افزود: معمولا در کارهای دست جمعی و تشکیلاتی افراد اگر به مواضع خودشان اعتقاد و ایمان دارند و می خواهند نظرشان را قالب کند باید تلاش بیشتری بکنند و رایزنی بیشتری بکنند و از مواضع خود دفاع بکنند تا سهم بیشتری در آن معدل تصمیم نهایی که گرفته می شود، داشته باشند.

نمازی خاطرنشان کرد: خروجی و رویکرد جبهه اصلاحات، میانگین و معدل نظرات همه افراد این جبهه است و یک جمع گسترده ای مثل جبهه اصلاحات که از 31 حزب تشکیل شده، مطمئناً در این جبهه رای گیری می شود که مستدل تر، منطقی تر و به روز تر باشد و یک نفر نمی تواند نگاه شخصی خودش را به عنوان تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازی: رییس جبهه اصلاحات نمی تواند نظرش را بر دیگران تحمیل کند

نمازی: رییس جبهه اصلاحات نمی تواند نظرش را بر دیگران تحمیل کند