مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-15ورزشي

مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان اردبیل برگزار شد


مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان اردبیل در رده سنی جوانان با حضور تیم هایی از شهرستان های استان اردبیل در خانه تکواندو برگزار شد.

- اردبیل- مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان اردبیل در رده سنی جوانان با حضور تیم هایی از شهرستان های استان اردبیل در خانه تکواندو برگزار شد.

جاوید رحیم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی 3400 شهید والامقام استان اردبیل و همچنین به منظور کشف استعدادهای برتر در رشته ورزشی تکواندو و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین بسیجیان ورزشکار، مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان اردبیل توسط معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که با مشارکت هیأت تکواندوی استان اردبیل و در خانه تکواندو برگزار شد، نفرات منتخب معرفی و به مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج کشور که در تاریخ 11 و 12 مرداد در استان زنجان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل ادامه داد: در این مسابقات و در وزن 54- کیلوگرم مهدی همرنگ نیا از اردبیل مقام اول، جعفر بخشی از اردبیل مقام دوم و مهدی ایزدیار از شهرستان نمین به مقام سوم دست یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان اردبیل برگزار شد

مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان اردبیل برگزار شد