مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-24حوادث

هنوز پیکر جوان 24 ساله در رودخانه زاینده رود پیدا نشده است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همچنان تلاش برای یافتن یک جوان 24 ساله که در تاریخ 26 خرداد در رودخانه زاینده رود در مقطع باغبهادران غرق شده ادامه دارد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش دما و تمایل شهروندان به انجام شنا در منابع آبی استان اصفهان اظهار داشت: این در حالی است که بسیاری از شهروندان نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه ندارند و همواره شاهد وقوع حوادث ناگواری هستیم.

وی افزود: از این رو مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص خطرات شنا و غرق شدگی در منابع آبی شامل استخرهای ذخیره آب کشاورزی، مخزن و دریاچه های ذخیره پشت سدها، کانال های انتقال آب کشاورزی و رودخانه های جاری در مقاطع زاینده رود، چادگان، بالادست زاینده رود، فریدونشهر، سمیرم و.

هشدار صادر کرده است.

اعلام 18 حادثه در منابع آبی اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 18 مورد حادثه در منابع آبی گزارش شده است، ادامه داد: این حوادث منجر به غرق شدن هشت نفر جوان در کانال ها، استخرهای ذخیره آب کشاورزی و رودخانه های جاری شده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای یافتن یک جوان 24 ساله که در تاریخ 26 خرداد در رودخانه زاینده رود در مقطع باغبهادران غرق شده همچنان ادامه دارد، گفت: طی روزهای گذشته تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز پیکر جوان 24 ساله در رودخانه زاینده رود پیدا نشده است

هنوز پیکر جوان 24 ساله در رودخانه زاینده رود پیدا نشده است