مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-11سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه علمیه برای حل آسیب های اجتماعی در سمنان


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از وجود عقب افتادگی 20 ساله در حوزه های اجتماعی خبر داد و گفت: برای حل این عقب افتادگی ها به کارهای جهادی نیازمندیم.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از وجود عقب افتادگی 20 ساله در حوزه های اجتماعی خبر داد و گفت: برای حل این عقب افتادگی ها به کارهای جهادی نیازمندیم.

احمد ریواده در سفر به گرمسار و در نشست فصلی مدیران و معاونان فرهنگی مدارس حوزه های علمیه استان سمنان، اظهار کرد: افتخار دولت آیت الله رییسی مردمی بودن و توجه به اقشار مختلف مردم است و خوشبختانه در سال 1401 و در طی فعالیت دولت سیزدهم، اقدامات فراوانی در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به انجام رسید.

وی افزود: براساس نظر کارشناسان، ما در حوزه اجتماعی با 20 سال عقب ماندگی مواجه هستیم و لذا برای جبران این عقب ماندگی باید کار فوق العاده به انجام رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به تلاش دشمنان نظام در ایجاد یاس و نا امیدی در میان اقشار مختلف مردم گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته با سوء استفاده از مشکل معیشتی و فرهنگی مردم، برنامه ریزی بسیار دقیقی را با هدف به نابودی کشاندن نظام به انجام رساند، اما خوشبختانه در محاسبات خود دچار اشتباه شد و در تحقق اهداف خود ناکام ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه علمیه برای حل آسیب های اجتماعی در سمنان

انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه علمیه برای حل آسیب های اجتماعی در سمنان