مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-19سياسي

جبلی در جمع مداحان: هیأت ها منبع بی انتهای نوآوری در عرصه های اجتماعی و فرهنگی هستند


شعر آنگاه که در خدمت معارف دینی و اهل بیت (علیهم السلام) قرار گرفت، جان گرفت و ماندگار شد و از همین منظر، شاعر آیینی جایگاه بالایی در میان مردم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیمان جبلی در نشست با جمعی از مادحین و ذاکرین  اهل بیت (علیهم السلام) در آستانه محرم 1445 هجری قمری که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: هیات ها انقلاب اسلامی را شکل دادند و با حمایت از جریان انقلاب، آن را به پیروزی رساند.

رییس سازمان صداوسیما هیأت را ماندگارترین و پرسابقه ترین نهاد رسانه ای خواند و گفت: هیأت ها همواره در طول تاریخ، منبع بی انتهای نوآوری در عرصه های اجتماعی و فرهنگی هستند.

وی تبدیل شدن دسته های عزاداری به تظاهرات ضد طاغوت را یکی از نشانه های این رخداد، معرفی کرد و گفت: انقلاب زاییده هیأت است و جالب آنکه خود انقلاب به هیأت زندگی دوباره داد.

رییس رسانه ملی با بیان اینکه هیات شدیداً می توانست دولتی باشد اما کاملا مردمی ماند، آن را از دستاوردهای انقلاب خواند و گفت اتفاقا همین مردمی بودن هیأت هاست که باعث شده در همه فتنه ها آنها زودتر و سریع تر برای دفاع از انقلاب به میدان بیایند.

جبلی با اشاره به جایگاه شعر در ادبیات ایران گفت: شعر آنگاه که در خدمت معارف دینی و اهل بیت (علیهم السلام) قرار گرفت، جان گرفت و ماندگار شد و از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی در جمع مداحان: هیأت ها منبع بی انتهای نوآوری در عرصه های اجتماعی و فرهنگی هستند

جبلی در جمع مداحان: هیأت ها منبع بی انتهای نوآوری در عرصه های اجتماعی و فرهنگی هستند