مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:302023-06-25اقتصادي

تعداد ازدواج ها در استان بوشهر 20 درصد افزایش یافت


استاندار بوشهر وضعیت استان در تحقق ازدواج آسان را مطلوب دانست و گفت: تعداد ازدواج های استان بوشهر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده شنبه شب در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر با تأکید بر ادامه برنامه ازدواج آسان در استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی از عید قربان تا عید غدیر به مدت 10 روز هر شب در یک شهرستان مراسم ازدواج آسان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جهیزیه زوج ها آماده شده است افزود: این مراسم همراه با واگذاری زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت از هفت تا 17 تیر ماه هر شب در یکی از شهرستان های برگزار می شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع طرح ملی نهضت مسکن در استان اظهار داشت: در راستای مشوق های قانون جوانی جمعیت واگذاری زمین به خانواده های دارای سه فرزند اجرایی می شود.

وی با اشاره به اهدای قراردادهای واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت خاطر نشان کرد: به تمام خانواده هایی که دارای سه فرزند بر اساس قانون جوانی جمعیت هستند زمین تعلق می گیرد و این مهم در تمام شهرستان های استان بوشهر مصوب شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در همه شهرستان های 10 گانه استان بوشهر زمین به واجدان شرایط واگذار می شود گفت: قرارداد واگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد ازدواج ها در استان بوشهر 20 درصد افزایش یافت

تعداد ازدواج ها در استان بوشهر 20 درصد افزایش یافت