مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 22:052023-07-20سياسي

برخورد سلبی با ناهنجاریها به اندازه اقدامات فرهنگی مؤثر نیست


دادستان مرکز استان اردبیل با تشریح برکات تذکر لسانی در جامعه، شرایط آمر به معروف و ناهی از منکر را یادآور شد و افزود: برخورد سلبی با ناهنجاریها به اندازه اقدامات فرهنگی مؤثر نیست.

- ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان اردبیل با تشریح برکات تذکر لسانی در جامعه، شرایط آمر به معروف و ناهی از منکر را یادآور شد و افزود: برخورد سلبی با ناهنجاریها به اندازه اقدامات فرهنگی مؤثر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال آفاقی در همایش مطالبه گری بسیج اردبیل با محوریت عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر ضمن تشریح برکات تذکر لسانی در جامعه شرایط آمر به معروف و ناهی از منکر را یادآور شد و اضهار کرد: برخورد سلبی با ناهنجاری ها به اندازه اقدامات فرهنگی موثر نیست.

دادستان اردبیل ادامه داد: اکثر فریب خوردگان در بحث بدحجابی با تذکر لسانی امکان اصلاح رفتار دارند و حساب چند درصد ناچیز باقی مانده به عنوان معاند و عنصر سازمان یافته در بحث جرائم جداست.

وی با قدردانی از اقدامات فرهنگی بسیج و خدمات این نیرو در خدمت رسانی به جامعه در زمینه های گوناگون، بر امید آفرینی و تلاش برای جذب و رویش ها تأکید کرد و اظهار داشت: امربه معروف و نهی از منکر یک بسیجی باید به معنا و توأم با نفوذ در قلب و دل افراد خطا کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سلبی با ناهنجاریها به اندازه اقدامات فرهنگی مؤثر نیست

برخورد سلبی با ناهنجاریها به اندازه اقدامات فرهنگی مؤثر نیست