مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-08سياسي

برگزاری نخستین کمیسیون پزشکی درصد ترومای جانبازان در خوزستان


اولین کمیسیون پزشکی سال 1402همراه باشعبه تخصصی تیر، ترکش و تروما با حضور پزشکان جراح و کارکنان بنیاد ستاد مرکز در خوزستان تشکیل شد.

- حسن نورانی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهدا و ایثارگران از برگزاری نخستین کمیسیون پزشکی درصد تیر، ترکش و تروما جانبازان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: در راستای رسیدگی به آسیب های مرتبط به جراحت جنگی جانبازان معزز نخستین کمیسیون پزشکی درصد تیر، ترکش و تروما و حق پرستاری حضوری در سال 1402 طی دو روز در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو اهواز برگزار و به وضعیت 320 پرونده مورد بررسی حضوری قرار گرفت وی در ادامه عنوان کرد: جانبازان و ایثارگران مناطق یک و دو و همچنین دیگر شهرستان های استان خوزستان با حضور در کمیسیون تیر، ترکش و تروما به صورت تخصصی و جداگانه به همراه اصل پرونده جانبازی و مدارک درمانی توسط تیم پزشکان که از سوی مرکز کمیسیون پزشکی به استان خوزستان سفر کرده بودند.

مورد معاینه و بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: نتیجه بررسی پرونده کمیسیون از طریق پیامک به ایثارگران اطلاع رسانی می شود.

نورانی عنوان کرد: ان شاءالله تا پایان سال کمیسیون های ترکیبی و تخصصی طبق برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خوزستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین کمیسیون پزشکی درصد ترومای جانبازان در خوزستان

برگزاری نخستین کمیسیون پزشکی درصد ترومای جانبازان در خوزستان