مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-15اقتصادي

توسعه همکاری های گردشگری در دستور کار قرقیزستان و ایران


معاون وزیر فرهنگ قرقیزستان با مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان در تهران دیدار و در مورد توسعه همکاری ها گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، غیرت ایمان علیف معاون وزیر فرهنگ قرقیزستان با لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و دیدار کرد.

در این دیدار اژدی ابتدا ضمن خوشامدگویی و ابزار علاقه نسبت به افزایش همکاری ها با کشورهای مختلف در بخش گردشگری گفت: کشور ما دارای ظرفیت های زیادی در بخش گردشگری است اما افزایش ظرفیت ها در بخش منطقه ای و همسایگان از اولویت های  اصلی ما است.

  وی افزود: ما می توانیم از ظرفیت های هر دو کشور در چارچوب سازمان های منطقه ای استفاده کنیم.

ما و قرقیزستان سه اشتراک مهم اسلام، نوروز و فرهنگ داریم.

اژدری گفت: برای استفاده از این ظرفیت های مشترک سه راه کار داریم که شامل استفاده از جاده ابریشم، خواهرخواندگی بین شهرهای هر دو کشور و استفاده از گردشگری سلامت می شود.

مدیر کل بازاریابی خارجی وزارت میراث فرهنگی در ادامه افزود: ما در نقاط مختلف جهان بازارهای سنتی و وفادار خود را داریم که این بازارها در 3 حلقه قابل تقسیم هستند اما همه می دانیم استفاده از ظرفیت های هر دو کشور با توجه به شباهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های گردشگری در دستور کار قرقیزستان و ایران

توسعه همکاری های گردشگری در دستور کار قرقیزستان و ایران