مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:552023-06-22اقتصادي

اولویت شرکت گاز، خدمات رسانی به مناطق محروم کشور است


تمام تمرکز شرکت ملی گاز در دولت سیزدهم خدمت رسانی به استان های محروم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجید چگینی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست با استاندار خراسان جنوبی اظهارداشت: تمام تمرکز شرکت ملی گاز در دولت سیزدهم خدمت رسانی به استان های محروم است.

  وی گفت: در همین راستا برای گازرسانی به سیستان و بلوچستان پنج استان را معین کردیم که یکی از این استان ها، شرکت گاز خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خط لوله گاز دوراهی دشتک - نهبندان گفت: اجرای این خط تکمیل رینگ شرقی کشور را رقم خواهد زد و شاهد تقویت شبکه گازرسانی به شمال شرق کشور و خراسان جنوبی هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود:با اجرای این خط خراسان جنوبی به خط هفتم سراسری گاز متصل می شود و اگر برنامه صارات گاز داشته باشیم، این خط لوله این ظرفیت را برای صادرات گاز برای ما ایجاد می کند.

چگینی ادامه داد: از طرفی هم اگر بخواهیم از همسایه شمالی گازی وارد کنیم از طریق این شبکه که به جنوب متصل است، می توانیم برای صادرات گاز هم استفاده کنیم.

به گفته وی اجرای خط سراسری یازدهم از عسلویه در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار دارد و این طرح پیش بینی شده تا بیرجند و سرخس اجرا شود که اجرای آن مانور ما را برای صادرات گاز افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت شرکت گاز، خدمات رسانی به مناطق محروم کشور است

اولویت شرکت گاز، خدمات رسانی به مناطق محروم کشور است