مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-24سياسي

صدور 78 هشدار نظارتی ویژه جلوگیری از ترک فعل مدیران در کردستان


مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان از صدور 78هشدار نظارتی ویژه جلوگیری از ترک فعل مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان از صدور 78هشدار نظارتی ویژه جلوگیری از ترک فعل مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

عیسی هواسی، امروز شنبه (3تیرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان با اشاره به اینکه سند تحول قوه قضاییه در طول انقلاب بی نظیر بوده و از راهبردی ترین اسنادی است که در قوه قضاییه اجرا شده است، اظهار کرد: در این سند برای سازمان بازرسی کشور 6 مأموریت با 18 راهکار پیش بینی شده است که احیای حقوق عامه، گسترش عدل، نظارت بر اجرای صحیح قانون، شناسایی مقابله با ترک وظایف مدیران و حمایت از مالکیت شخصی افراد از جمله این مأموریت ها است.

وی، توجه به مسائل مهم در بازرسی ها، نظارت بر عملیاتی کردن شعار سال و شناسایی و مبارزه با گلوگاه های فساد خیز، را از جمله برنامه های اجرایی سند تحول و وظایف سازمان بازرسی ذکر کرد و افزود: در این راستا 210 گلوگاه فسادخیز از سوی سازمان بازرسی کشور شناسایی و راهکاری برای انسداد آنها ارائه شده است.

مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان، ارائه هشدارهای دقیق و پیگیری آن ها را از دیگر مأموریت های مهم سازمان بازسی ذکر کرد و ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 78 هشدار نظارتی ویژه جلوگیری از ترک فعل مدیران در کردستان

صدور 78 هشدار نظارتی ویژه جلوگیری از ترک فعل مدیران در کردستان