مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-20اقتصادي

3000 فرصت شغلی برای تبریزی ها در سامانه رصد ثبت شد


فرماندار شهرستان تبریز میزان تعهد اشتغال زایی شهرستان در سال جاری را 11 هزار و 700 شغل اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود سه هزار و 130 فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یونس فاتح در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تبریز ادامه داد: ثبت آمار ایجاد شده توسط دستگاه ها در سامانه رصد از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی دستگاه ها باید نسبت به ثبت آمار و اطلاعات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: براساس نتایج عملکرد دستگاه های شهرستان، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و شرکت آب و فاضلاب دارای بیشترین تعداد ثبت اشتغال در سامانه هستند و سازمان صمت و اتاق اصناف کمترین میزان ثبت در سامانه را داشته اند که باید هرچه سریع تر نسبت به اجرای تعهدات خود عمل کنند.

فاتح با بیان اینکه ایجاد فرصت های اشتغال و پرداخت تسهیلات مرتبط از جمله برنامه های دولت سیزدهم برای کمک به حل مشکل بیکاری است، افزود: تسهیلات تبصره 16 در راستای توسعه مشاغل خانگی پرداخت می شود و سهمیه اعتباری هریک از نهادهای اجرایی به صورت دستگاه اجرایی و شهرستانی مشخص است.

وی جذب تسهیلات تبصره 16 (تسهیلات قرض الحسنه اشتغال قانون بودجه) را فرصتی برای توسعه شهرستان و ایجاد مشاغل خانگی برشمرد و گفت: ضروری است بانک ها و دستگاه های اجرایی شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 فرصت شغلی برای تبریزی ها در سامانه رصد ثبت شد

3000 فرصت شغلی برای تبریزی ها در سامانه رصد ثبت شد