مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-20سياسي

زمینه حمایت از خانواده های کم برخورداری که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند فراهم شود


برخی خانواده های نیازمندی وجود دارند که نمی توانند تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند که امیدواریم زمینه کمک به آنان را نیز فراهم نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسا ن شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در همایش حاجت های مردمی، نعمت های الهی که با هدف قدردانی از موسسات خیریه، خیرین و مراکز نیکوکاری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته برای حل معضل فقر مطلق کارهای کارشناسی بسیاری توسط دستگاه های متولی استان انجام شده است.

وی در ادامه گفت: هر چند به کمک خیرین و نیکوکاران بخشی از معضل فقر مطلق را پوشش داده شد اما برخی خانواده های نیازمندی هم وجود دارند که نمی توانند تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند که امیدواریم کمیته امداد کشور زمینه کمک به آنان را نیز فراهم نماید.

استاندار خراسا ن شمالی تاکید کرد: ضروریست تا با تخصیص اعتباری متمرکز پاسخگویی دقیق تری برای رفع فقر مطلق به ویژه از خانواده هایی که نیازمند هستند اما تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، انجام شود.

  وی اظهار داشت: به رغم اینکه استان در بسیاری از شاخص ها ضعیف است اما با روحیه بزرگ خدمت رسانی مسئولان امیدواریم بتوانیم بخشی عظیمی از مشکلات مردم را حل کنیم تا بستر لازم برای خودکفایی تمام مددجویان و رشد بیشتر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه حمایت از خانواده های کم برخورداری که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند فراهم شود

زمینه حمایت از خانواده های کم برخورداری که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند فراهم شود